Rideklubben HRB

Vores målstæninger
Hestehavens Rideklub ønsker at tilbyde de bedste faciliteter for både pony- og hesteryttere med gode muligheder for undervisning på alle niveauer, der er fokus på sikkerhed og hestevelfærd. Vi udvikler mange dygtige ryttere i såvel elevskolen som privat heste/pony afd. og vi lægger vægt på at skabe de bedste rammer for god klubånd og sammenhold.

Nyt medlem
Vi er glade for nye medlemmer og ønsker at tage godt imod alle. Mange af vores medlemmer har været aktive i klubben i mange år og har derfor stor erfaring og viden omkring stedet og kan fortælle om, hvordan det er her.
Vi håber også hjemmesiden giver dig svar på de spørgsmål, du måtte have. Hvis ikke, så er du altid velkommen til at kontakte os.

Mange nyheder bliver delt på Facebook, du er velkommen til at tilmelde dig Facebook gruppen Hestehavens Rideklub